צעצועי שגיב במשלוחים עד פתח הדלת!!

קורקינטים לכל המשפחה: מצאו את הפתרון המושלם לכם ולילדים

מי אנחנו?

ברוכים הבאים לצעצועי שגיב! חנות המפעל של שושי זוהר, הממוקמת ברחוב סוקולוב 47 בחולון, מציעה לכם מגוון רחב של קורקינטים וצעצועים לכל המשפחה, במחירים משתלמים ובאיכות גבוהה. בין אם אתם מחפשים קורקינט לילדים, אופניים, רולר בליידס או גלגיליות – יש לנו את כל מה שאתם צריכים.

קורקינטים לכל גיל ולכל צורך

קורקינט 2 גלגלים

קורקינטים עם שני גלגלים מתאימים לילדים גדולים ומבוגרים שמחפשים פתרון ניידות קליל ומהנה. הם מצוידים במערכת בלימה טובה ומאפשרים שליטה מצוינת. מושלם לנסיעות קצרות או לרכיבה בפארק.

קורקינט 3 גלגלים

קורקינטים עם שלושה גלגלים הם הבחירה האידיאלית לילדים צעירים שמתחילים ללמוד לרכב על קורקינט. היציבות הנוספת של הגלגל השלישי מבטיחה רכיבה בטוחה ונוחה.

קורקינטים ממותגים

כחלק מהמגוון הרחב שלנו, אנו מציעים קורקינטים ממותגים שמעניקים חוויה מהנה עם עיצוב ייחודי ואיכות גבוהה. בין אם מדובר בקורקינט של נסיכות, סמי הכבאי, גיבורי על, ספיידרמן, סופרמן, באטמן מטוסי על, מפרץ ההרפתקאות, ברבי, הלו קיטי, ועוד הרבה מותגים מובילים שיתאימו בדיוק לילדיכם.

קורקינט פעלולים

לילדים שאוהבים אתגרים ורוצים לבצע פעלולים, הקורקינטים המיועדים לפעלולים הם הבחירה המושלמת. הם עמידים ומיוצרים במיוחד כדי להתמודד עם קפיצות ופעלולים מגניבים.

קורקינט מקצועי

אם אתם מחפשים קורקינט איכותי למבוגרים או לרכיבה אינטנסיבית, הקורקינטים המקצועיים שלנו מספקים ביצועים מעולים ועמידות גבוהה, תוך שמירה על נוחות ורמה גבוהה של שליטה.

קורקינט עם אורות

הקורקינטים שמדליקים אורות הם אידיאליים לרכיבה בשעות החשיכה, ומוסיפים גם אלמנט של כיף ואופנה לרכיבה. האורות המוארים מבטיחים חווית רכיבה בלתי נשכחת.

אופניים, רולר בליידס וגלגיליות

לא רק קורקינטים – אצלנו בחנות תמצאו גם אופניים איכותיים, רולר בליידס וגלגיליות שמתאימים לכל גיל ולכל רמה. הרכיבה על אופניים, רולר בליידס וגלגיליות היא דרך נהדרת לשמור על כושר ולהנות בהחוץ, והעיצובים שלנו מבטיחים חווית רכיבה מהנה ובטוחה.

בימבות ותלת אופן

בימבות

הבימבות שלנו כוללות דגמים כמו בימבה גוק, בימבה כוכב ובימבה יוטבתה. הם מושלמים לפעוטות, וכוללים עיצובים צבעוניים וכפתורים אינטראקטיביים לשעות של הנאה ולמידה.

תלת אופן עם מוט דחיפה

תלת האופן עם מוט דחיפה הוא אידיאלי להורים שמחפשים פתרון נוח להסעת ילדיהם הקטנים. המוט מאפשר להורים לשלוט בתנועה, ובנוסף יש לתלת האופן עיצוב נוח ונעים לרכיבה.

אופני איזון

אופני איזון הם כלי נהדר לפיתוח כישורי שיווי המשקל של ילדים צעירים, ומסייעים להם לעבור לרכיבת אופניים בצורה חלקה ומדויקת.

בצעו רכישה באתר שלנו sagivtoys.co.il או בקרו אותנו בכתובת סוקולוב 47 בחולון. צוות צעצועי שגיב מחכה לכם עם שירות מעולה, ייעוץ מקצועי ואספקה מהירה. הצטרפו אלינו לחווית רכיבה מהנה ובטוחה לכל המשפחה!